blinkies

About Me

My photo
Seri Kembangan, single, Malaysia
what zit tooya ! hey yo! this is my blog if you don't like it just click your dashboard and don't coming into my blog again .. okay .. saya seorang yg cpt marah *barn sikit* saya tak layan lah kalo org ckp belakang ann .. just face to face lah .. btw saya tak suka kalau ad org send ape2 perkataannya di belakang ad tambahan EW .. tak layan .. 'ek eleh poyo gile minah ni .. bajet gileewww ..'okay stop there .. nyew nyew ? its suppose to be nya lah ! ' ' haha .. okay that's all :> SMILE Always !

14.5.11

missing item !

today , my purse are missing .. the story is :
 pagi tadi , saya tgk atas meja , purse saya ada lagi .. than saya buat tak tahu je .. tiba-tiba , dlm pukul 1.30 p.m. , saya nk beli topup , than saya tgk atas meja da takde da purse tu ... sampai sekarang tak jumpa-jumpa lagi .. esok nk balik asrama da.. mcmne nih .. nasib baik identification card ade kt dlm bag skolah ,, hur mm kalo-kalau jumpa alhamdulillah la.. ..
p/s : harap-harap dpt jumpa dgn secepat yg mungkin ..

No comments:

Post a Comment