blinkies

About Me

My photo
Seri Kembangan, single, Malaysia
what zit tooya ! hey yo! this is my blog if you don't like it just click your dashboard and don't coming into my blog again .. okay .. saya seorang yg cpt marah *barn sikit* saya tak layan lah kalo org ckp belakang ann .. just face to face lah .. btw saya tak suka kalau ad org send ape2 perkataannya di belakang ad tambahan EW .. tak layan .. 'ek eleh poyo gile minah ni .. bajet gileewww ..'okay stop there .. nyew nyew ? its suppose to be nya lah ! ' ' haha .. okay that's all :> SMILE Always !

15.3.11

About Myself

GARANG KE ?
- adakah saya ini garang ? tak pernah pulak saya perasan sebelum ni . but , classmate saya kata saya garang , humph ?pelik je .. ada satu kesahpada 15.3.11 iaitu hari ini . saya ugut adik saya supaya mereka tak keterlaluan HAHA, dan adik saya (laila) , dia main air dkt dlm toilet , kononnya nk basuh tangan but , sikit pnye lama dia kt dlm toilet tu. saya pn tegur dia 'eyh ! main air hah! main air ! keluar sekarang ! ' garang kah itu ? <#


BAIK ?
- saya baik ke ? rasa2 taklah baik sangat . saya selalu marah classmate saya dlm kelas bila dia asyik tanya bende yg dah byk kita bgtahu tp tak phm2. ye laa, sape tak marah an ?asyik2 tanye bende yg same je naik muak kita nk jawab .. hmm ..tp saya baik dgn cikgu sbb saya respect dia bkn sebab ape pn . tlg lh phm , haha , pernah sekali saya kurang suka dgn seorang pelajar ini , dia nk jd penk . oh em ji !saya tgk die dan saya pandang kembar (dormmate)saya buat muka benci . itu baik ke ? <#


JAHAT ?
- Hey ! saya jahat ikut time tauu ! hugrh ! bila saya geram sangat , saya boleh jadi jahat seperti buli dan marah org tak tentu pasal . bila saya hilang mood , mulalah muka benci saya sampai kawan saya sendiri tension tgk saya .. haha jht tak ? bila saya dah marah sgt2 dgn adik saya saya lepas je kt diorang ( ckp lepas 'gadoh mulut'),, saya jenis cakap lepas tp ada tapisnya okay ! <#


PENYAKIT ?
- saya sendiri tak tahu saya ade sakit ape tapi, bila saya baring or duduk lama,than bangun rasa pening2 dan rasa mcm nk pitam pn ade, saya tak tahu kenapa . <#


STYLE ?
- saya punye stule tak kesah but mesti  kemas dan bergaya kalau selekeh , pergi kau main jauh-jauh .. <#


LAGU ?
- haaah! tanya kawan saya sendiri , saya suka nyanyi lagu B.I only ! B.M jarang2kalo x percaya sudah lah , dtg la kelas saya .. bila lagu FAV. saya kuar , melompat2 dlm kelas pastu stop buat kerja , layan lagu dulu ,, bila cikgu tgk saya , konon2 buat kerja tp tak jln pn HAHA, Lagu yg saya suka ! We'll be alright , round of applause . speak now , don't cry your heart out ,somebody to love dan lain2 lagi .. byk smpai tak terkata .. ni kes suka dgr lagu ! <#


ASRAMA !!
- Jgn ckp la !! bsn gila nk mampuih bila time cuti hari yg tak bali .. x de activities lansung , tidur , basuh baju , makan , gossip ,dan tidur .. tu je lah kerja harian saya di asrama... Bosan gila .. Bdk dorm saya buat hal sendiri saya pn sama ,, Tp , saya dpt dorm tahun ini mmg the best lah , tak de buat hal , tak de gadoh 'setakat nih' sumenye budak baik2 , diorang pn layan saya dgn baik HAHAHAH !! "gelak besar mcm orang jahat "


-Okay itu lah about saya sendiri kalau korang tak faham juga tak tau lah ,, korang tolong lah baca dgn teliti -
-menguji mata !!

No comments:

Post a Comment