blinkies

About Me

My photo
Seri Kembangan, single, Malaysia
what zit tooya ! hey yo! this is my blog if you don't like it just click your dashboard and don't coming into my blog again .. okay .. saya seorang yg cpt marah *barn sikit* saya tak layan lah kalo org ckp belakang ann .. just face to face lah .. btw saya tak suka kalau ad org send ape2 perkataannya di belakang ad tambahan EW .. tak layan .. 'ek eleh poyo gile minah ni .. bajet gileewww ..'okay stop there .. nyew nyew ? its suppose to be nya lah ! ' ' haha .. okay that's all :> SMILE Always !

17.3.11

this is my newest drawing

firstly , Assalamualaikum ..
hey i just wanna story . 10 sbb kenapa saya tidak mahu couple lagi ,,
1 tak ready
2 tak thu couple tu apa
3 tak pandai jaga hati
4 takut tak bolaeh jadi seorang yg memahami
5 takut tak setia
6 takot tak boleh terima kenyataan
7 takot ibu ayah tak bagi @ tak restu haha
8 takut die pukul or apa apa kan saya
9 tkut tak boleh bawak kawen !
and 10 saya takot tak cukup sempurna untuk org tu
okay that's it .. dah bagi tahu kn .. so lps ni jgn tanya byk2 soalan lagi okay !

secondly,  Hi ,
hey just want to share a little story with you guys can or not ?
btw . can i speak in bahasa rojak ? to make my story wonderful or lebih menarik haha
Ini lukisan saya tadi .. tema ermm .. :) tak de kott .. haa btw ia menunjukkan kepada kumpulan dancer yg terhebat ! *di minda saya ..* 
DANCER  -,-

comelkan ? saya perah otak saya untuk bende nih .. okayy :
lukisan yg takde dlm kotak itu adalah leader 
- pengikutnya :
dari kanan Ed ,Emerald 
atas (spekmata besar) nenerdiem sebelahnya (headphone warna pink Follower
bawah,  gambar ada awan , Samantha dan Nique 

Nique adalah salah seorang lelaki yg pendiam tp bila dia marah, mcm singa ,, baran gilaa ,,,  tp dance dia yg create
Samantha pulak dia yg paling comel badan dia mcm takde tulang .. lmbut gilaks dia suka amik gambar yg dia suka je .. 
Nenerdiem pula, die mmg nerd bila mereka berbincang, tibe2 je die tanye balik .' apa yg korang bincangkn nih(dlm bahsa english) but dia pandai gilaa .. bab2 nk design2 ni bg dia pro gila  .. tp dia always ckp dlm bahasa dia iaitu  french
Alex , dia leader , hobi dia , suka dgr lagu .. but dia punya dance santik da byk kali menang dlm pertandingan menari hiphop .. ! 
Ed Dgn Emerald , Adik beradik bukan couple lukisan tu mereka di Paris haha .. mereka selalu bergaduh , berebut tempat duduk dan sebagainya .. anak manja mereka itu ,, haha
Follower .. sebutanya sereti fallauwer bunga right ? dia lagi pendiam daripd Nique dia jenis suka duduk sorang2 tp habi dia sama like Alex .. heard song .. kt mne2 pn .. dia punya headphone kalo boleh time latihan pn rsr syg je nak tanggalkn ..HAHA , tp dia peramah ..suka buat lawak .. 
okayy itu lah perwatakan mereka .. hahaa ,, dah tak de idea dah ..

finally , saya nk mintak maaf if ade salah ape2 ke .. tlog maaf kn .. if language saya mcm sakai soryy sgt2
ini lah hobi saya ,, MELUKIS ! saya akan tulis setiap kali kawan2 saya minta biodata saya .. HAHA ,!


p/s: storyaboutsmallpeople said ,, < imsorryimsorryimsorryimsorry>

No comments:

Post a Comment