blinkies

About Me

My photo
Seri Kembangan, single, Malaysia
what zit tooya ! hey yo! this is my blog if you don't like it just click your dashboard and don't coming into my blog again .. okay .. saya seorang yg cpt marah *barn sikit* saya tak layan lah kalo org ckp belakang ann .. just face to face lah .. btw saya tak suka kalau ad org send ape2 perkataannya di belakang ad tambahan EW .. tak layan .. 'ek eleh poyo gile minah ni .. bajet gileewww ..'okay stop there .. nyew nyew ? its suppose to be nya lah ! ' ' haha .. okay that's all :> SMILE Always !

18.3.11

Cody Simpson !

haha teringat masa thun lepas ..
saya sama khalidah berebut sama ini budak ! sebaya kalidah kott
tak ingat lahh . tp saya lagi tua dari dia :'(
sedih gila an .. tp dia lah yg buat saya FAIL ujian ! shit damn it !
tak pe mungkin sbb saya tgh lalai or cuai .. bila exam je gelabah , bila exam je gelabah .. lagi2 org buat saya tension ! erghh !!
khalidahh aku nk kauu jaga dia smpai dia cukup umur (18 tahun ) hahaha ,, yeahh saya type smbil dgr lagu nyaa ... best !
dia dari Autralia ... he is better than justin bieber ..
hah tibe2 je saya minat sikit2 kt justin daripada dulu saya anti-tgk muka dia .. muka mitak minyak panas tahu ! after that ,saya tgk vid justin bieber 'need somebody to love ' best pulak dia punya dance walaweyh ! smart gillaaa.... best sgt2 .. than , sikit demi sikit saya minat itu budak yg sebaya F*** !
tp Justin pn comel juga  .... bila dia senyum : ) hahaa ..
ashlee simpson pulak dia lawa .. kakak kepada cody simpson . C :
ni video dia second chance :





haaa tak de idea lah ..
tu je kott yg mampu ..
okay lahh bye

confused !

No comments:

Post a Comment