blinkies

About Me

My photo
Seri Kembangan, single, Malaysia
what zit tooya ! hey yo! this is my blog if you don't like it just click your dashboard and don't coming into my blog again .. okay .. saya seorang yg cpt marah *barn sikit* saya tak layan lah kalo org ckp belakang ann .. just face to face lah .. btw saya tak suka kalau ad org send ape2 perkataannya di belakang ad tambahan EW .. tak layan .. 'ek eleh poyo gile minah ni .. bajet gileewww ..'okay stop there .. nyew nyew ? its suppose to be nya lah ! ' ' haha .. okay that's all :> SMILE Always !

19.3.11

All baout me ^^


haha ! ini saya .. 
nama saya , muka tak garang kn ?? tp kawan2 saya ckap saya garang .. maybe style saya ckp kot .. haha
biasa lah tuu  haha ,, tp kalau ae je org cri pasal dgn saya bukan main cepat naik angin .. ada seorang itu , dia stay melaka . sepupunye membe .. die buat saya marah satu hari tak contact .. sbb marah kt die .. die pn thu saya mcm ni kn .. haha saya bkn nye baik sangat .. tak baik lahh .. perangai pn gila2 .. jenis kutuk dpn2 gelakkn org depan .. buat pe nk buat blakang2 kn? .. tpi saya punye perangai ada batasan .. kemaraha, kesabaran pn ada batasan dia okay . ^^  saya duduk asrama so saya agak disiplin sikit .. tak boleh lambat2 tp kalo bab2 tido jgn ckp lah .. hah da hobi saya .. heehee
sekarang saya dgr lagu round off applause  - Cody Simpson ,Favorite kott .. haha 
saya tak suka kalau org tulis ade EW belakang .. tak suka sgt .. kalo ade je org ckp mcm tu rase mcm nk tgo je .. tp biar la dia .. saya pendek org nya kalau tanya umur mesti tak percaya kn ,, ramai yg terkejut yg saya da form 5 , than diorang ckp mcm darjah 6 pn ada ... what .. so sabar je .. haha kalau saya duduk asrama , saya rasa mcm bosan je .. tak de bende nk buat .. ,, bila duduk rumah best sikit .. sbb ada ibu ayah adik2 dan abg2 .. boleh lukis2 haha .. kt asrama ape je yg ada .. preb pn kt kelas org tak leh preb kt dorm SHIT ! bosan gila .. tp saya suka time malam2 time tido .. haha mcm pegi kem je .. haha .. tp my junior good2 tak de yg buat hal .. haha 
saya suka lukis2 , saya suka makna, saya suka dgr lagu , saya suka tidur , dan saya suka membaca,menaip dan menulis .. ^^ suka sangat2
 saya jenis cepat marah , cepat cemas , cepat takot ,cepat nanges . cepat terasa .. bila cikgu marah saya diam, suka gelak2 .. haha
tp saya sayang sama ibubapa saya . cikgu2 dan rakan2 last sekali saya akan sayang 'kawanlelaki' saya .. okay haha BTW , saya single .. 
okay enough .. tired already hehee ..




1 comment: